Whatever ever ;)

Aku kekadang rasa fed up dengan perangai manusia yang ada masa menguji kesabaran...
At this age, aku sangat berhati-hati dengan ragaman manusia..
Most of time, memang aku banyakkan bersabar...
Ada2 masanya, aku tergelincir dari banteng sabar..normal kan..I am just a normal human being...
I am a direct person especially to those whom I considered close and knew me more than 10 years...
Tapi ada masa, aku pun tak perasan kot yang aku ada tersilap kata dan sebagainya...

Cuma yang tak berapa faham..they know I am a straight forward person...n yet...they still don't get it...
Keep on playing around the bushes as if I know what is inside their minds. Come on lah…. Pastu nak main sentap2 n senyap2...adeh….Permainan apakah ini….Sila tampil ke depan, n tell me right in front of my face if you need to tell me something...itu dah satu hal...

Lagi satu hal….Orang selalu ingat aku ni sejenis manusia yang tadah n terima saja apa yang org buat sebab aku senang accommodate dan high tolerance type of person...Yeah you are right....Most of the time...ye aku sabar orang nya (dulu aku x macam ni, baran most of the time). Along the way, I have changed into a better person. But please don't take for granted my kindness as weaknesses. ..Boring betul lah bila jadi macam ni...Yup...sabar is something good..Tapi kalau dah sokmo nak kena bersabar, make way for others until it makes me feel sad...apa kes nya? Hmmmmmmm 

i am ranting in this personal blog of mine coz I know...Not many people will be reading this..n some might be puzzled for what I am ranting about..Hahahaha… I need to flush this negativity from my system so that I can do something else and becoming productive. 

Baiklah….xyah lah nak kisah sangat dengan orang2 yg mcm ni..in life, you will stumble and meet this kind of people...Larat nak layan kan? ok done flushing and ranting....Sila sambung kerja anda..hahahahahaha

Comments

Popular Posts