Ku Pohon....

Hari nie...sepatutnya...menjadi hari yg menggembirakan...dr smlm aku excited...tapi pg tadi...lepas dpt keputusan...rasa sayu..sedih, kelu...dan mcm2 lagi...errmmm....kena tunggu lagi seminggu baru dpt keputusan yg tepat...sama ada betul x apa yg diorng sangkakan tu sama ada betul atau x...kalau boleh...aku harap keputusan minggu depan...bukan lah seperti yg diorng sangkakan tu....HHmmm... ;(

macam mana pun...aku yakin..Allah Maha Berkuasa...pada Dia jer lah yg dpt aku mengadu pun....dan pada Dia juga aku berserah...sbb Dia Maha Pengasih lagi Maha Mengetahui...ada masa kita boleh kawal apa yg berlaku disekeliling kita...tapi kita insan yg lemah..banyak benda lagi yg di luar kawalan dan kudrat kita...sama gak ler ngan situasi aku nie....leh kata semua langkah..semua nasihat..usaha...dah buat...tapi...siapalah aku nie...manusia biasa sahaja...yg mampu aku buat masa nie...banyak2 berdoa...banyak bersabar....selebihnya...aku berserah kepadaNya...dgn harapan...minggu depan...segala persoalan nie...akan terjawab dgn mendapat belas rahmat dariNya.....Amin Ya Rabbal A'lamin...satu lebaran yg positif...InsyaAllah...

Comments

Neny said…
Nape durra? Walau apa pon aku doakan semoga segalanya ok.
Thanks neny....
nnt kite citer dlm YM eh...
hoping for e best this coming friday...please pray for us :)
Aida Narina said…
Kita harap kak durra okay je, what ever the problem you are facing :) InsyaAllah, aida doakan yang terbaik jeeee :) By the way, take care darling! :)
iman said…
sedih pulak baca blog k.wa kali ni... kami slalu je ikuti perkembangan k.wa bro.bad semua d sana... Kuatkan semangat!!.... Chaiyok!!... Kami doakan semuanya selamat. ameen.
Anonymous said…
Hi..InsyaAllah everything will gonna be alrite. Tawakkal banyak2. Kadangkala kita minta pada Allah apa yang kita mahu, tetapi Allah memberi apa yang kita perlu. Yang perlu itu akan kita sedar selepas kita tidak mendapat apa yang kita mahu.
Eida said…
keputusan untuk apa ni Durra? aku tak faham ni...(hati aku ni...meramal : sesuatu yang sedih)
durra, sorry lama tak dgr cite durra, apa2 pun hrp yg terbaik utk durra n family,amin. take care dear!

Popular Posts