Sicken tired....

2019 mmg tahun yang sangat mengujikan dengan perangai manusia...Macam2 jenis peel yang aku kena hadap...Yang paling x sangka...Semua manusia2 ni bukannya orang yang aku baru kenal..Mmg tahun ni, muncul segala true colors memasing. Syabas!!!

I am not saying that I am a good n perfect person. I am trying to be good time to time..Dulu aku sgt baran...kalua skala baran tu 10/10...sekarang 2/10 je..Haaa...betap aku cuba tone down dan accommodate dengan perangai manusia...Tapi harini, rasa geram, marah, fed up, boring or in another word..Sicken tired of this kind situation. Rasa mcm people take me for granted. Ye laaah...I cant force everyone to like me...But at least, to these people who know me for ages...Please laa….I can smile and laugh and sink in all the frustration inside me. But there are times, I can no longer hold it....For instance tonight...Ye...saya bosan dan boring melayan kerenah anda semua…. Kalau zaman remaja dulu..mmg aku guna harsh word ni "pergi mampss lah!!" ada aku kisah? Skrng ni dah ada anak 2 orang...Beringat sikit lah...I wont tell them right in their faces..For what? I am trying to avoid conflict. 


Ok laaa...Tarik nafas...hembus….Istighfar...Ye...people can be annoying sometimes..Try to remember those happy times when they are not in this state of minds.hahaha...ok laaa...rasa lega skit ….Bawa bersabar ye... ;) 


Comments

Popular Posts