Keciknya dunia....





Sebenarnya...kejadian nie dh berlaku sebulan lepas...tapi baru arinie teringat nak blogkan..hehehe....hari nak hantar family aku balik kat Standsted....tetiba leh terserempak pulak dgn sifu, x-opismate..merangkap member...iaitu Tn. Hj Yaakob....antara manusia yg aku boleh bawa berbincang, tempat luahkan perasaan, tempat dapat nasihat etc.....mmg salute ngan pakcik sorng nie....kira unik gak laa friendship nie....beliau pernah mengajar aku...keje sama2...salah sorang sifu aku laa kat fep/upm tu....yg leh aku amik contoh....nak citer pasal pakcik nie..mmg x abih...sbb kebetulan gak...dia mmg kawan abah aku gak....dok lak sebelah umah pak chaq (family friend kitorng) ..kesimpulannya..pi mai pi mai..tang tu....mmg hobi aku...berkawan ngan org2 yg veteran nie....sbb diorng nie..banyak yg kita leh boleh belajar dr diorng nie....
Yang pasti, last skali jumpa pun...masa Tn. Hj. and family antar aku masa nak datang UK kat KLIA...satu2 opismate yg dari kalangan pengajar yg antar aku...mmg terharu...x lupa kengkawan lain yg sanggup antar aku aritu-geng2 lepak (anda tahu siapa anda...special people in my life)...termasuk laa cik puan ida....selain bebudak bangi....our childhood friends...
Terkejut terserempak ngan Tn. Hj...aku x perasan...adik aku-Arief yg notice...rupa2nya..Tn.Hj n family baru balik dari jalan2 kat Paris..Muhammad- anak yg bongsu tu pun dah besar...dok berlari sana sini sebelum tu.....hehehe....isteri Tn. Hj pun sgt2 sporting....
rupanya2....diorng sama kapal ngan family aku......What a small world... :)

Comments

Popular Posts