Aduss....hari yg kelakar...

Pagi td....hujan turun ngan selebat2nya.....so aku amik masa gak nak smpai ke fakulti...on e way depan mines...baru teringat..Ya Allah...pagi nie kul 8.30 pg...student PhD punya proposal defense...so rushing gak ler nak smpai UPM..smpai2 jer...parking penuh!! adulaa....tinggal 5 minit jer lagi nak kul 8.30 pg..parking space depan, belakang, tepi n kat fakulti sains..penuh..so aku park ler kat tepi jalan, belakang department of accountancy n finance...tempat tu...slalu jer org parking...bila parking space yg lain dh penuh....

lepas jer proposal defense session...dlm kul 10.00 pg...aku turun ler ke opis aku...alamak..ijan cakap kat aku...keter aku kena clamp!!! hehehehe.....nak marah pun x guna kan....aku pun gi ler ke pejabat keselamatan...jumpa pegawai...then gi pejabat operasi diorng...kul 12.00 lebih...baru laa clamp tu dibuka...fuhhh lega...tp letih x ingat....nak tension pun...ada gak salah aku..so kena laa menerima...mmg hari aku ler arinie....hahaha...walhal...aku jarang sungguh parking kat area tu...n area tu...slalu penuh ngan keter...x kena pun!! hehehe....yg jem kejap...geng2 lecturer yg regular kat area parking tu...dok gelak2 kat aku...sbb diorng rupanya sempat bawa lari keter dirong bila pak gurad buat spot check...chess....heheh....sabau jer laa kan....

so aku pun...dh xde mood dah nak buat keje...kul 1.00.tgh..aku kuar gi shopping kat Jusco, taman equin..sorng2...hahaha....dpt beli cotton blouse sehelai...rasa relief...tu laa therapy aku kalau aku rasa jem otak...hehehe....leh ler aku pkai utk beraya kat umah kengkawan nnt ;)

selamat......jgn stress2...sayangi diri anda...elakkan menstresskan diri sendiri....yeaa...majulah sukan utk negara.... :P

Comments

Popular Posts