I've been tagged - 5 Questions....

Semalam baca blog razman...dia tagged aku ngan soalan2 nie..hehehe...awal2 aku pun x baper faham...what am i supposed to do!!!...OOoooo rupanya2 kena jawab balik ler..version aku lak :)


5 things in my bag/ handbag laa kot:
* make-up set..blusher, lipstick...ngan compact powder
* pen
* handphone
*bekas cermin mata
*wallet

5 things in my wallet:
*discount + membership cards - banyak tu...Jusco, Aussino, macy, Bonia, Popular...
*IC, driving license, credit cards, bank cards...
*pitcure of me n my hubby (our 1st date..back to 1997..)..my family...
*notes..coins...
*my business card...hahaha...

5 favorite things in my favorite room (living room n master bedroom..dua2 laa):
* TV n dvd set n my korean dramas..agegege
* Thai matress..wallaaaaaa..plus ngan bantal yg ala2 citer Anna n the King...
* Katilku yg empuk itu...hehehe....
* Rak buku yg penuh ngan buku, barang2 kenangan etc
* Bekas2 makanan...hehehe...ada kacang, gula2, asam..etc..nyum2

5 things I would like to do:
*Do Hajj...insyallah
*Tour Europe..
*Build a bangalow...
*Fulfill my dreams....syyyy
*Enjoy and savor every minute of my life with happy thoughts :) aja..aja..hayti...!!!

5 things I'm currently doing:
* Things that will lead to my dreams....
* Balancing my jobs (dah bertambah keje nie....)
* Improving my English...yg dah rusty..
* Buat hantaran kawin my 3rd sistaa...yg nak kawin end of november nie
* Menerima dugaan ngan hati yg terbuka n tenang...Amin...Insyallah....

Rasanya aku dah jawab semua soalan2 tu...heheheh.....adios for e time being ;)

Comments

Popular Posts