Meh Buka Pose kat Umah Den ;)


Sabtu lepas - 6 September, family aku berbuka pose kat umah aku...hehehe....pagi2 kami berdua dh melawat pasar borong selangor, n membeli brg2 utk majlis iftar tu...So ini laa gambo2 yg 'berjaya' dirakamkan..hehehehe








1. Nie laa hidangan petang tu - ikan siakap sweetsour, ikan siakap masam manis, sotong masak pedas, udang kunyit, sup sayur campor, ulam n sambal belacan, ikan n cendawan tepung....








2. Dr kiri...atuk aku, najjah, abah, me n mama..sori laa ek...japanese style jer kat umah aku....hehehe






3. Dari kiri - azril (hubby si syiken), depan - k.nadia, tok, mama, my abang, belakang - aku, najjah, mek yah, syiken n abah..arief yg amik gambar..so dia xde dlm gambar..sori ek..hehehe

Gambar lepas solat maghrib berjemaah..amin..







4. Nie laa arief..my youngest n only brother...belakang tu syikeen..adik aku no.2


5. Nie gambar mak chaq n aiman..hehehe...yg baju biru tu..mak teh yah aiman :)

So...selesai laa makan2 bersama keluarga utk edisi ramadhan 2007 ini... alhamdulillah

Bintang??? aku bg 5 bintang utk aku n abang aku...heheheh

Comments

Popular Posts