Selamat Tinggal Ramadhan...Selamat Datang..Eid..

Kepada semua kengkawan n especially kepada pembaca blog POTE ini...Salam Eid utk semua...Berhati2 memandu...nak balik mana tu??? hehehe...aku balik Qalha n Darussunnah..(Kedah n Perlis)...insyallah...petang nie...10hb September dah gerak balik....mak ayah aku dh gerak balik ke perlis hari isnin lagi..atuk aku pun...dia follow ayah aku mai sini last week....



utk info kengkawan semua...ayah aku migrate ke perlis..sbb mengajar kat Unimap, kangar..lepas retired dr Mardi, serdang..so on n off abah akan balik melawat kitorng adik-beradik kat B.B.Bangi tercinta.arief- my youngest n only brother, dok asrama tahfiz kat kuala selangor....So, adik2 aku -najjah, mek yah n arief n kak nadia..balik naik bas ekspress malam td...naik bas tambahan Durian Burung...tetiba yg muncul...bas UPM tu..huhuhu...naik bas baru tu...hehehe..slalu org naik bas tambahan..bas kilang atau persiaran...kali nie naik bas Uni lak ;)

...mummy naik flight pagi2 td.....aku n abang aku jer laa tinggal kat sini smpai arinie nie....kami balik naik keter aerospace aku tu...hehehe....slow n steady...n malam tu..tidur kat umah pak lang..insyallah....



Hmm...tahun nie...1st time, beraya tanpa wan (ayah kepada abah aku)..n pak tok (atok my hubby)..both passed away this year...mesti terasa kurang gak sedikit sebanyak...Al-Fatihah..i miss my wan so much!! since i'm e eldest cucu...so mmg rapat giller ngan dia :(


Walau bagaimana pun...aku pun 'cita-cita' tahun nie....celebrate Hari Raya to e fullest n max!!! ....tak tahaaannn...tahun nie...aku beli brg2 raya mengalahkan budak2...dr baju, kasut, beg, etc...hahahah....slalu x gitu...

Ok...sepanjang aku balik kg nie....rasa nya blog aku akan 'sunyi' seketika....ye laa mana nak sempat...nak masak ketupat lagi...nak masak rendang lagi...main mercun lagi...hehehe

Selamat Aidilfitri...Maaf kan saya sekiranya ada salah silap kepada anda semua....Tatatatata

Comments

Popular Posts