Wednesday, November 21, 2007

Aja.....Aja...Haiti!!

Assalamualaikum....apa khabar semua....kepada pembaca blog ini, yg sokmo melawat blog...aku ucapkan...syukran jazilan...tengkiu2...heheheh.....aku baru jer baik dr demam...lepas je balik dr tanah perkuburan ari sabtu tu....aku rasa badan aku panas semacam...so esoknya..ahad...aku demam...n demam...smpai ler selasa...aku on leave...so rabu baru jer masuk balik opis...n ada tetamu dr UIAM..n petang meeting pengurusan sampai kul 6 lebih!!!rabu yg hectic!! perghhh......

today, aku kena gi melaka....diorng buat meeting kat sana...smpai jumaat....n jumaat....saudara mara aku...akan mula smpai ke bangi...kenapa???? Ahad - 25 November...is Najjah's wedding...iskh...kawin lagi adik aku...tahun lepas syikeen..n dah dpt anak saudara..si Aiman yg montel tu.....hehehe...cepat benor memasing membesar....mujur mek yah@ shahirah...ayah aku kata...kenduri dia...2010...alaaa...dia pun baru umur 23 tahun....so ayah aku kata...keje molek2 dulu kat Mardi...hehehe....

Najjah kawin ngan org melaka....tp..diorng akan tinggal kat Kajang...so xde laaa terpisah jauh mana pun....pi mai pi mai...kami adik-beradik dok dlm lingkungan kawasan yg sama.....so nnt...yg tinggal kat umah mak ayah aku...mek n arief jer laa..... :) in fact...ayah aku pun dok kat perlis...agegegegege...tp bila weekend...semua pakat balik laaa kat umah bangi tu....

ok laaa kengkawan...aku nak kena gerak ke melaka dah nie....aku drive solo...meeting mula kul 3.00 petang....adios...jumpa lagi di lain lembaran... ;)

No comments: