5 hari yg meLEGAkan....

Aloha semua.....hari nie..1st day aku masuk keje...selepas "menghilangkan" diri dr tugas, suasana rutinku.....gi mana?? gi pulau keriangan...hehehe...Langkawi ler....aku gi sana...selasa...n balik sini...sabtu lepas....seronot dua ronot lagi....kami menginap di Perdana Beach Resort..apartment 2 bilik...under time-sharing Leisure Holidays...so antara aktiviti yg kami buat:

nengok2 pemandangan, jalan2 cari makan (perg sedap....laksa power, abc cam zaman sek. rendah dulu, rojak umph..yg terbest...gulai panas..ikshh)...nie kalo kak dahlia baca...mesti dia cop aku...suka makan...hehehe...memang pun.... :) pastu gi horse riding...gi island hopping...n x ketinggalan...window shopping...merangkap shopping...huhuhuh....pokai den...so kat bawah gambar2 vacation ;) (gambar gi island hopping..ada pada kak riya..ari nak gi islands tu...aku terhilangkan...bateri camera aku..iskhhh.....)
Dengan kak riya n her hubby- abang wyse...n semestinya...durra...hehehehe

aku ngan rabbit yg bernama Tina...hehehe....



On top of the world..with my beloved hubby...hehehe....tinggi oooOoo...gayat...kat atas jambatan kat Gunung Mat Chincang...latest place of interest...


Hehehe....Jiwang...kuikuikui..Panas x ingat...kul 1 tengahari


aku...rudy bersama tuannya..mak cik sarah mcpeerson....umur kat 50 tahun dh dia nie....

Comments

Popular Posts