Disember yang membawa 1000 makna kepadaku...:)



Hi semua...apa khabar....hehehehe......actually i've been trying to log in...since last week...agaknya ada problem ngan aku punya id kot....bulan Disember nie...banyak perkara yang berlaku dr 1hb sampai ler....arinie...7hb... :)


1hb yg lepas, abang aku dapat result IELTS..alhamdulillah...he got band 8.5 out of 9...ada 4 jenis xm yg dia kena amik, writing, listening, speaking and comprehensive..semua dpt 9..except writing...kemungkinan besar sbb handwriting dia..hehehe...but overall, he done it very well...aku dulu amik gak...tp dpt 7 jer...hehehe..


On 4th , it's our anniversary yg ke-3....satu pengalaman yg indah sepanjang hidup sama ngan abang aku...dia begitu memahami dan sentiasa memberi sokongan..walau pun slalu gak dia jem ngan aku...hehehe...sbb aku suka buat kerja separuh jalan ;) bagi aaku, penantian selama 7 tahun...memang berbaloi...hopefully,kebahagian nie akan kekal sepanjang hayat...Ich Liebe Dich..and malam tu, kami makan malam kat Shangrila, Putrajaya...kasi celebrate laa...hehehe


5th December, we received good news from University of Southampton (Soton)regarding abang's application for M.Phil...Soton offer him PhD instead..dan jugak kemungkinan akan diberi scholarship dari UK government...hmmmm.......so far, offer tu unconditional, bila2 rasa nak gi belajar sana, pergi and register sahaja....but we have few obstacles that we need to settle before then....after all, there's a hope :) cyaiyok...

6th December, is my abang's birthday...Happy birthday to u...happy birthday to u....moga panjang umur, murah rezeki and bertambah ahli keluarga...yeaaaa......aku bagi hadiah a box of famos amos cookies (nie special request dr my abang..dia x mau yg lain)..and a very cute black forest cake...hehehe...pun kasi celebrate laa gak ;)
and next week, we are going to Langkawi for our honeymoon...eh...vacation laaa..kuikuikui...aku nak naik jetski n gi island hooping...rasanya..x shopping kot...gi sana utk rehat2 n jalan2 cari makan....wallaaaaaa


Sebenarnya....dlm hidup aku selama nie...idola aku...my father and my grandfather....and now...he's one of my idols too...chewah.....ok, jumpa lagi di lain lembaran..............

Comments

KAK DIEDA said…
bila nak angkat ponggong ke SOton? leh geng ngan En. Wang Azman
hahaha...x leh budget lagi laa bila...tunggu funding....by e time gi pun..mamat tu dh balik sini..jadi ketua jabatan..tp kalau ikut aku...a.s.a.p laa....sbb..suasana kat fep nie...berterabur sehhhh

Popular Posts