Penghujung 2007..Willkomen 2008 :)

Yuuhhooo...tup tap..tup tap..skrng dh penghujung 2007...Begitu pantas masa berlalu meninggalkan kite....bermadah le pulak..hehehe....pada aku...masa yang berlalu...perlu digunakan to e max!!..so apa yg berlalu...kite x kan menyesal....n looking forward for better days and brighter future...yeaa!!

10 Januari, 2008 - Satu Muharam..yang bermakna...bermulanya satu penghidupan yang baharu.......tahun 2008 akan menjadi tahun yang berbeza dan lebih mencabar berbanding dari tahun2 yang sebelumnya...Sebab aku akan mengambil satu langkah drastik n "berani mati' yg akan membawa seribu satu perubahan kepada hidup aku...Insyallah...apa dia? when e time comes, aku akan bercerita...sbb masih lagi dlm process persediaan....so x leh laa nak khabar banyak2 kan?? hehehe...tp i'm a bit scared, uncertain..bla..bla...somehow, i'll take e challenge...since it is quite sometimes, i haven't gone through challenges....it is a high time already...hmmm....banyak gak yg kena dikorbankan....Insyallah...aku percaya Allah akan membantu hambaNya yang lemah ini...Amin....dengan diiringi restu mak ayah..n suamiku dan kelurga tercinta...cyaiyok!!

Comments

Popular Posts