Seorang lagi...Adios....

Esok hari raya aidil adha...n hari nie...majoriti officemates aku , amik cuti half day....aku??? raya kat cheras jer tahun nie...eventhough, semua adik2 n mak ayah...raya kat kedah/perlis tahun nie...sbbnya, my abang kena gi outstation jumaat nie...n my mother in law pun nak raya kat sini...So, raya kat sini...sebenarnya...dr dulu2 lagi, banyak kali gak aku n adik2 raya sendiri2 kat bangi tanpa mak ayah...sbb cuti pendek n ada kelas...so it's a norm..hehehehe...kalau raya puasa...WAJIB balik kg...sedih OOOooo kalau raya kat KL...

Ok laa....kalau ikut tajuk atas tu....x related langsung ngan tajuk..Gini, hari ini...seorng lagi staff FEP yg berhenti sbb dpt better offer kat tempat lain..Namanya Fiza...dia dpt kerja kat MARDI...so all the best to her...Pengurusan FEP kelam kabut laa bila tahu sorng lagi nak berhenti...TP, xde makna kalau kalut last minutes..awal2 tu xde nak buat apa2 pun...kan..kan.... :P

Kalau nak citer kat sini...x elok laa sbb nnt cam bukak pekung di dada opis aku...hehehe...kalau nak tau...on phone laa eh...heheheh....aku pun ingat x lama lagi kat opis nie....nak angkat kaki gak....as soon as possible....tunggu masa jer....ADIOS n selamat AidilAdha.....jumpa di lain lembaran ;)

Comments

Popular Posts