Bengkel..oH Bengkel

Hari nie....aku nak kena settle arrangement utk bengkel/mesyuarat bagi semakan kurikulum program siswazah...cadangannya akan buat kat melaka...25-27hb januari nie....harap2nya semuanya berjalan lancar...Insyallah...kali nie nak kena involve ngan pihak GSM- graduate school of management...Hmm...kira cam last assignment aku....after all, aku bawa sekali pegawai yg akan take over tugas aku....so xde laaa muhaimin n kak ham rasa terbeban bila aku xde esok...n mmg cadangan aku, nak minta pengurusan FEP at least bagi status kontrak pada muhaimin....skrng status mamat tu sementara.....

Semalam aku kena panggil ngan Dr. Zol- timbalan dekan akademik...dia nak confirmkan whether betul atau x aku dh nekad nak resign...n reason behind it....aku pun citer laaa kenapa, mengapa n bagaimana....among the reason yg buat aku nekad...there's no security working in FEP anymore.n pengurusan x dapat nak bagi confirmation yang awak akan diserap ke jawatan tetap....another thing is that...at any point, awak akan sokmo ditukarkan..perubahan tu ok...but perubahan yang selalu sgt (dlm tempoh 2-3 bulan mesti ada reshuffle)...mesti rasa terbeban n unhappy...n from time to time...kerja ko akan ditambah, bila ada somebody yg keluar/pindah from the institution...yang best..there wont be any replacement utk kekosongan yg ada...So, those who are left will take over the responsibilities....u have two options, whether to oblige or not...for those who choose to oblige, will be given xtra tasks....n those who are not, will be left without any scratch..and live happy ever after...hehehehehe.....

Ok laaa....aku nak breakfast jap....chios...

Comments

Popular Posts