Thanks You Very Much :)

Lunch td gi makan reramai kat alamanda....Lunch ini dgn jayanya telah ditaja oleh Nurul n Ida...Time kasih bebanyak atas ingatan...Naik segan lak aku....dah kat 2 minggu nie....hampir tiap2 hari, lunch ditaja oleh kengkawan....iskkhh....terharu siot!!!Selain majlis farewell, sambutan b'day utk: Bday girl (6 Feb, ) puan awin- bertudung biru n specky, Bday To Be Girl (7 Feb.) puan ida - yang berdiri belakang aku...Baby january- aku n sue..hehehe 27 & 28 Jan...Cik sue yg bertudung putih, sebelah as..n nurul...n jejaka sorng tu...mr pejal @ mr orange.. :)

Eventhough aku dok cakap, i'll be around kat area Selangor nie...dlm tempoh 2 bulan lagi...yet, memasing nak gak bawa aku kuar makan...So kepada sahabat2 semua...Syukran Jazilan...aku confirm, korang semua akan slalu aku ingat...Kalau aku balik setahun skali ke sini (bukan sebab kerana korang belanja makan tau...hehehe) Tp korang semua mmg cool n happening laa n yang paling utama korang leh layan aku yg kepala x baper nak straight sgt nie...hehehe...Insyallah, aku akan turun ke FEP..Harap2 korang still ingat lagi kat aku...eh...Oraits...Denke Schon..Ich liebe dich!!

Comments

Anonymous said…
wish u all da best...keep in touch k...ym or email ke...selagi masih ada kat fep ni ari2 org check email..suriatini_arif@yahoo.com..x pun bg msg kt friendster pn ok gak...take care sis...
hehehe..thanks cik sue..eh sue ada blog gak eh...dont worry, i'll be around kat area serdang...dont be suprised if u bump into me kat fep..unless, akak dh berangkat..it would be quite difficult to see each other...

Popular Posts