Car Boot Sales, Sunday Market n seminggu..

Seaham, Durham- tapak car boot sales diorng not bad..besar drpd padang bola..jenuh nak berjalan..yg model depan tu..Najihah- anak sepupu aku...

Masih di seaham, durham- kat parking lots, amik gambo ngan nabilah..adik najihah..belakang tu laut......angin dok bertiup...sejuk...tu pun aku dh pakai 2 layers...
weekend nie...aku ikut kak awie n family gi car boot sales lagi..this time kat durham...1/2 hour from upon tyne...lagi banyak gerai dr last week car boot sales kat newcastle...lenguh gak nak menapak semua gerai tu.....aku rasa lebih 100 gerai...perghhh

pg tu..aku ikut nurul gi city centre..gi sunday market..kat tepi sungai tyne...tp aku x bawa ler pulak camera..hehehe....suasana..cam downtown cheras..bezanya...kat tepi sungai...n org yg jual mat salleh...barang2...cam kat pasar malam msia...cuma takde brg2 basah macam sayur etc...plus..seagulls dok terbang2 atas kepala...mujur diorng x melepas...barang2 banyak yg cam oriental items..cam lilin2 yg jual kat langkawi tu..n banyak brg cam dr siam jer..hehehe.tp x leh challenge uptown/downtown... :)
p/s: syiok gak lepak malam2 kat downtown/ uptown..sambil pekena laksa..ngan abang ..jalin...ngegege...

Comments

KAK DIEDA said…
heppynya dia jalan2.

apa ko beli kat situ?
comeynya anak cousin ko tu....umur berapa tu? ada gaya nakal mcm ko skit2 jer lah.
ye ker...tu kira anak saudara aku..coz mak dia 2 pupu aku..hehe..last2 jadi kupu2..yg pakai binie tu- 9 tahun..adik dia- 6 tahun..yg 9 tahun tu..active laa..tp..xde laa nakal n suka buat benda pelik2 cam ko ngan aku - salah satu contoh..tangkap anak ikan kat longkang DKAP..hahaha...

Popular Posts