Perpisahan yg Sementara shj........

4th may 2008 - antara detik yg paling bersejarah dan juga satu keputusan yg akan merubah hidup aku telah berlaku...aku berangkat dr KLIA dgn menggunakan Etihad utk ke Manchster...ada laa transit 2 jam kat abu dhabi....masa kat airport tu....semua family aku hantar...my abang, abah mama, tok, adik2, adik2 ipar, sepupu2, kengkawan2..best friend...semua yg hadir mlm tu,....kome buat aku terharu ler...banjir jap klia tu...huhuhu....kejap jer..aku nie jiwa sensitif skitt...hahahaha...i luv u all...n jumpa lagi.....

5th may 2008- aku selamat smpai kat manchester...kak awie n abg najmy n their cute little girls- najihah n nabilah sambut aku...lepak jap umah kawan kak awie- kak lin...then we r heading to newcastle....amik masa 2 jam gak nak smpai...aku x sempat nak tengok scenery...lolap...jet lag campur letih..ZZZzzz...n tido kat umah diorng mlm nie

6th may 2008- pagi nie aku nak settlekan few things, bank, post office, buy few things....GTG...

adios........

Comments

Popular Posts