Kejap cerah..kejap ujan...

Aini....angkat kain di jemuran...hujan dah tuuuurrrrrun...hehehe....itu ler antara dialog favourite aku...kalo tengok citer pendekar bujang lapok 10 kali pun..aku masih leh lagi tergelak2...hehehe...apaa ddaa...this week...cuaca macam selang-seli...kalau arinie cerah n terang berderang..esok confirm hujan....so sepanjang aku dok kat sini..sabtu lepas paling cerah sekali..21 celcius...bebudak undergrad main rounders kat park..ingat nak join...tp kul 6 ptg..Final- Britain's got talent...so malas lak nak kuar....

Rupa2nya...yg menang budak umur 14 tahun..breakdancer..si George...xde laa best sgt...dok menari dlm hujan tu..Singing in the rain..kumpulan fav. aku n nurul..dpt no.2 - duo- Signiture...yg menari ikut Jacko..tp mujur gak ler mamat Pakistan tu x menang...idak lagi poyo ler diorng...hehehe....apa2 pun aku follow show tu..for fun...lawak gak...ada mcm2 aksi org utk menang...mengarut2 pun ada gak...ada disuruhnya..sheep buat show..hehehe...apa daaa...

P/s: Org malaysia apa khabar? bila laa nak mai sini ;)

Comments

Popular Posts