Newcastle yg cool

actually aku suka gak dok kat newcastle nie...eventhough cuacanya sokmo sejuk...walau pun summer patutnya!!! n i met few good friends....nurul yg sempoi n sama brainwave ngan aku...azah yg very informative n sekepala gak..psss...kaki jalan/ carboot cam aku gak :) kak awie n family yg sokmo ada whenever i need them..kak nasz...n ramai lagi yg aku jumpa....semua2nya...ramah2 n baik2 belaka....

n city centrenya yg happening...hehehe.....yg jadi tempat aku melepak...n metro centre yg megamallnya x larat aku nak jalan..hehehe....life pace kat sini...very relaxing laa....n xde laa mcm kat small town...semua ada....aku suka cinema-the Gates yg ada 12 panggung...hehehe....at 1st aku terkezut laaa...naper free seating??? tp cool gak system gitu...ikut suka mak bapak ler nak dok kat mana2 seat pun...1st come 1st serve laaa.....public transport pun excellent...baik bus..atau train@ metro= komuter laa kalo kat msia...hampir semua pelusuk newcastle upon tyne nie...aku dh explore....so kalo sape2 nak mai sini...aku leh ler jadi tourist guide...hahaha....

nnt aku letak ler gambonyer tu....malas aaa skrng...hehehe....okies..adios...

Comments

Popular Posts