Tuesday, September 2, 2008

Ramadhan al-Mubarak kembali lagi...

Syukur alhamdulillah....x terlambat kot utk ucapan selamat menyambut Ramadhan kepada semua kengkawan semua........n bertambah2 syukur sbb aku diberi peluang utk berpuasa bersama2 family tercinta di bumi malaysia tercinta ini...hehehe...ayat cam nak antar ucapan kat paper jer...kuikuikui.....

x lupa gak aku nak ucapkan selamat berpose kat kengkawan baru aku kat newcastle..especially utk sepupu aku- kak awie, abang najmy n their sweet little princesses Najihah n Nabilah..n to my housemate- puan nurul ;) n x lupa gak pada azah n man...yuhooo.....nnt aku antar le kad raya kat kome...actually its quite sometimes...aku x antar kad raya guna mail....hehehe...masa sekolah2 dulu rajin aa...tp semenjak dua menjak sms ada..email ada...ramai org dh antar kad raya yg sebenar...hehe...including me...

so 1st raya....aku g laa bazaar ramdhan kat ngan PKNS Bangi tu ngan adik aku- arief....hmmm.....mcm ramai lagi pembeli dr penjual...in fact aku smpai sana dlm kul 5 ptg..tp..banyak gerai yg brg2 dh 1/2 terjual..so xde banyak sgt choices....beli laa nasi lemak ayam berempah, soto...n air lee chee kang...n semalam...perut aku memulas2...hmmm...mesti antara yg aku makan tu...ada yg dh nak xpired kot...n kami buka pose ber3 jer...mek yah, arief n aku..mak ayah aku...ada kat perlis...

hmmm...so arinie....aku masak sendiri jer laa...since perut aku nie...2nd hand...hehehe....aku masak tomyam, ikan siakap sweet sour...ngan kangkung belacan...ok laa tu kot....utk sahur...simple2 jer...goreng sayur n ikan kembung.....

n rasanya aku malas nak gerak2 ke luar sgt...lagi pun seminggu balik sini...aku dh puas gak berjalan ke sana sini...g malls, g Merdeka Endurace race, tengok drift lagi, movies, etc...lepak lagi kat mamaks...hehehehe.....so nak dok diam2 sat.....

Oraitss....adios..Amigos....

No comments: