Bon Jour....

Kami

Ok x???? hehehehe....abang aku x suka sgt aku buat aksi gini...tp aku suka....leh paksa dia buat gini...satu kejayaan laaa.....Lurve Museum...aku cuba gak ler..cari Holly Grail- Da Vinci Code tu...tp apa2 pun...hebat laa author tu punya imagination....


Seperti biasa....amik gambo lagi...cuma kali nie, dh malas nak naik tower tu...cukup laa sekali...sementara tunggu kerry n rina naik tower...kami lepak2 kat kawasan sekitar....


Castle yg betul2 wujud dh g -Neushweinstein, Germany...skrng kita usha pulak yg version cartoon punya...sbb pakcik Disney dh adapt skitt bg ada ciri2 cartoon skitt.....jadi ada sedikit kelainan.......

Antara watak2 Disney yg sempat aku ''tangkap''...Cik Daisy!!!! den x peduli....nak amik gak gambo....cuma ok skitt...x bawak buku autograph mcm bebudak kecik dok buat tu...hehehe....


Among the shows that we watched....really entertaining n full of special effects....kata Disney...

Jadi, destinasi kami sebelum balik semula ke tanah England...adalah Paris....kami lepak kat sana...2 malam....tido di hotel yg 1/2 jam dr main city centre...tp..just 10 minutes drive to Disneyland itu.....

Lepas dpt rehat n tido selepas smpai dr Switzerland....esoknya...seharian kami jalan2 di Disneyland....org...jgn cakap ler...easter holiday nie..mmg ramai...aku dgn objektif utama...nak amik n jumpa dgn disney character sebanyak mungkin...n aku berjaya gak dlm characters hunt aku tu...hehehehe....antaranya..donald, daisy, minnie, chip n dale, pinochio ngah ayah dia..Captain Jack Sparrow..n ramai lagi...hahahaha.....ketawa ngan nada puas hati...no mercy laa org kata...even to small kids...hehehe..dgn evilnya aku ketawa...if u want to take pitcure with them.....u'll have to que...tau...

mlm tu..lepak lagi kat tengah2 Paris..sbb nak tengok Eiffil Tower waktu malam...so dh 2 malam laa lepak kat kota cinta waktu malam...malam pun leh jem gak...sbb ramainya manusia....esoknya, hari terakhir...kami ke tower..sbb kerry n rina nak naik e tower...aku cuma pesan kat diorng..tolong postkan postcard aku kat post office kat 1st floor tu...malangnya...post office tu tengah renovate...nampaknya..next time pulak laa aku nak dpt surat dr Eiffil Tower ;)

While waiting for them, kami pun lepak2 kat bawah tu n kawasan sekitar...malas nak beratur panjang2 nie...hehehe.....lepas tu..pusing2 n jalan2 other tourist attractions..Notre Dame..Lurve Museum..ada lagi..aku pun dh x ingat nama bangunan2 tu semua...kami pun berangkat pulang.....dgn membawa 1001 kenangan indah....dan jugak badan yg letih...hehehehe...serta poket yg dah kering...

Au revoir Paris..............

Comments

Popular Posts