Penangan BGT...

Finally, after watching BGT (Britain's Got Talent) sepanjang minggu nie....pemenang pun dh diumumkan...mmg tepat apa yg En. Simon kata...sheer and utter perfection...on top of that...each time they performed..they managed to come out with marvelous and astonishing performances...walla!!! tp aku paling suka malam nie punya act...SUPERB!!!! 10 stars!! hehehe....sedikit over..tp aku mmg suka..mmg aku x terkejut kalo diorng menang...sbb mmg best giller!!!!!

Walaupun...aku punya favourite performer ialah mamat Saxophonist Julian Smith..puas hati gak dia dpt top three...mmg betul2 tough saingan kali nie..banding dgn BGT 2008...last year aku support kumpulan Signature- Micheal Jackson ngan a bunch of cleaners..hehehe...tp tahun nie..mmg benchmark tinggi...especially in Final...aku suka gak perfomance dr dua beranak yg montel2 tu..very entertaining..kelakar pun iyer gak..Stavros Flatley....hehehe...

kepada peminat Susan Boyle....mmg disebut2 sbg pemenang...dont worry...walaupun dia dpt 1st runner up...she has a bright future ahead...dia dh level star...maybe dia x menang mlm nie..setback dr negatif publisiti yg dia dpt minggu nie...tp susan dh "menang" banyak benda lepas 1st audition aritu...Demi Moore ngan laki dia pun dh jadi peminat...actually she has nothing to lose...tu pandangan aku laaa ;) bg chance kat org lain laa pulak :P

Minggu nie...aktiviti malam aku ngan my abang...tengok semi final BGT...rasa terhibur lak..lepas seharian bekerja...cheewwaahh...(mcm ler aku bekerja..kan..kan..)tp minggu nie..mmg hectic n very demanding...time kasih Sky..membolehkan aku merekod BGT shows...toche..toche..

Comments

Popular Posts