Perutku..meragam lagi..

lepas balik dr tengok teater semalam...aku masih leh lagi balik n layan TV ngan abang aku..tp tanda perut meragam pun dh mula muncul...kepala pening satu macam jer...tp aku buat derk..letak minyak cap kapak...n pastu sapu skitt kat perut...dgn baik hatinya..abang aku..nak tolong picit2kan kaki...

sejam kemudian...aku terbangun..panggilan toilet...OK lagi...1/2 jam kemudian...dan seterusnya..smpai ler pukul 4pg...mmg aku dh tahap flat giller dah..rasa mcm nak terbaring terus jer kat dlm bathtub tu..tetiba abang aku terjaga...dia tolong buatkan aku air milo..kasi makan roti skitt...lepas subuh..baru leh lelap sekejap..tp x lama...lepas tu bangun balik..ke toilet lagi..aduss..compom flat..mcm tayar flat...vomit selang seli ngan diarrhoea...sabaq banyak2...

tengahari tu...patut ada lunch ngan member...tp..terpaksa x g...mmg x larat seiihh....lepas abng aku bg aku minum air garam...ok skitt...lelap..kul 3 ptg bangun..ada appointment ngan JSP..balik nie...rasa bermaya skitt...walau pun aku rasa pening kepala satu mcm..ikut hati mmg nak buat x tau jer....tp aku mmg sure..blood presure aku rendah..seperti biasa kalo perut aku meragam...mana nak cari kerang bakar, hati ayam ker...huhuhhu...nampaknya..mmg aku kena lay down jer....gara2 food poisoning....Alhamdulillah...sakit tu penghapus dosa...

Comments

Popular Posts