Kejutan jam 2.00pg..

Christchurch beach, New Forest

Boleh nampak Isle of Wight dr pantai.....since cuaca pun ceria jer....



Spinnaker Tower, Portsmouth


Kapal perang GB yg baru balik dr Afghanistan...mmg xde keje...cari keje...ramai askar diorng mati free- free jer.....padan muka...



Lagi kapal perang.....lebih dr 10 biji ada kat situ....besar gabak ada...launcher pun ada...nama pulak...ada Bristol, Durham etc....kalau perang...nie leh jadi strategic points nak bom :P



Nie kapal selam...masa WWII......dh x gerak...jadi exhibition semata...





My abang bersama-sama Pakcik Rahim yg cool!!!






Sabtu tengah malam..kul 12 lebih...dpt call dr Pakcik...dia cakap...dia dh on e way nak smpai Soton..Aik???? conpius aku jap....kata lepas dia balik dari conference kat Spain..baru dtg umah aku..khamis depan nie..rupa2nya...dia amik flight dr KL ke London....x kisah laaa....so kul 2 lebih pagi..Ahad tu...Pakcik selamat smpai umah kami.....
Kali nie...kira kali ke-2 dia smpai...mula2 dulu...masa kami baru jer seminggu masuk umah...masa tu..dia still study kat France....buat keje gilla gak....smpai 10 mlm kat Soton..e next day...jam 10 pagi...gerak semula ke France...sabau jer laa...pakcik sorng nie...apa2 hal..dia mmg cool n sempoi...
lepas jer...solat subuh...siap borak lagi ngan my abang..smpai kul 5 pg...aku pun x sure bila diorng tido...sbb mmg aku dh lalok dh masa tu...kul 4 pagi..aku surrender....esoknya...dlm kul 11 pg...Pakcik ajak kami g Portsmouth...jalan2...lepas tu..ajak lepak pulak kat New Forest...last destination...lepak kat Christchurch.....lepak..n lepak..makan kat Sharow lagi...hehehe....kul 10 mlm....Pakcik gerak semula ke Stendstad...amik flight ke Spain....fuhhh!!! x penat ker???? dh ler lepas jer smpai sini...after 13 hours flight...jalan merata...salute laaa....kalo aku...hihih...mau aku bantai tido jer smpai2 tu ;)

Comments

Neny said…
tu namanya org dah besa berjalan la tu...naik turun flight dah xde benda la tu...

Waa...bila aku nak sampai Soton ni? Kapal2 tu cam menarik jer..
betul2...aku setuju ngan ko gak...mmg keje dia mcm gitu...

tu laa ko...aku tunggu jer...bila ko nak smpai Soton nie....kot nak tengok cucu Titanic....tp lagi bapak besar dr titanic..mai..jgn x mai...
Madame A said…
Aduhai ... memang letih kita nak ikut phase orang yang tak tahu definition letih ni. Kadang-kadang best gak sebenarnya, tapi kekadang tu ada gak grrrrrr....... Apa pon I have been the bed-mate to this cool guy for more than 24 years tau! Fortunately, I have no regrets!

Popular Posts