Wednesday, July 8, 2009

Summer Party- Part 2

Barisan makanan yg siap sedia utk diNgap!!! aku punya kan ida...yg ada nampak mcm kuning2 skit..bihun goreng jer...tabur telur kat atas tu...simple..yg pasti..x yah pening2 nak buat kan ;)
kat bawah nie...antara hidangan yg tersedia...x larat nak amik satu2...yg mana lain dr lain..yg aku banyak nyum2...aku masukkan....ada yg aku leh makan...ada yg aku sekadar menjadi pemerhati jer.....overall...konyang perut den smpai ke malam!!!!!!


Castella- bukan castello....Cake spoonge Jepun nie..mmg sedap giller..si Aya yg buat....tp..ada ke...strong honey flour???
(sori aa gambar tu..aku dh adjust banyak kali..tp ke situ gak jadinya..haru)




Ala2 baked beans...Bulgaria style...Maya, awek Bulgaria yg menyediakannya....aku leh ngap..sbb vege..sesuai dimakan ngan roti/nan...



Brigadeiro (ala2 biskut yg letak banyak coklat..mcm kuih raya pun iye gak..hehehe)
- hasil tangan si Adrianna..Brazil mali...



Tak perlu diperkenalkan lagi...rupanya pun dah tau...Sushi..chef Makiko..mujur ada yg seafood..leh laa aku rasa semulut dua...



Mhshy- Yg nie...mmg aku suka giller...ngan x malu nya...mintak tapau ..tp at e end of e party laa....Cikgu Arab aku yg buat...Dalia...sedap Ooooo....nak membuatnya..4 jam!!!adehhh...aku makan jer laaa....nak membuatnya....raya nnt...g umah Dalia laa ;)



Verdure Grantinate- haaaa.....nie mesti Cik Misha tau...dia asal dr Italy :)
yg nie...pun leh tahan sedap...awek Italy sendiri yg buat...Antionella...main ingredients: terung..ngan breadcrumbs..tp jadi sedap!! camner tu ;) (yg nie..aku tapau gak..hehe)



Yg nie...masakan ayam panggang Iraq's style...Sirwan yg bawa..tp bini dia laa tukang masak...ayam tu dok dlm aluminium foil lagi....makan skali ngan salad ngan kekacang tu...nie pun aku suka gak!!! hehehe

3 comments:

budakbijak said...

mana tak kenyang sampai ke malam, macam-macam.. sodap ooo..
yang italy tu aku pon tatau gak muahahahahaa (celup je kak)

Eida said...

sedapnye Ra...

durra abd razak @ kocikin... said...

cik misha- mmg konyang ler....pulak tu...leh tapau lagi..ngengenge

daaa- sedap bangat :)