Selamat pulang....

Abg najmy, my abang n adik.......



gambar nie a bit blurry...huhu....kakak..kak awie, adik n me......


with my favourite kids......
sebelum mula jejah utara kami....1st destination....Newcastle a.ka. KB..hehehe...tempat lama aku......huhu....tujuan utama...nak jumpa dgn family sepupu aku...yg sedang bersiap2 utk berangkat pulang ke Malaysia....sebelum Raya Aidilfitri nnt....aku gak x balik raya...hehehe......
Terima kasih banyak2 aku ucapkan pada family diorng...sbb 'jaga' aku masa aku sorng2 kat Newcastle aritu.....xde laa aku rasa sebatang kara sgt masa tu...huhu....sakit demam aku pun..siap bawa aku g jalan2...terutamanya car boot ;) kak awie yg banyak tolong...selain 2 budak kegemaran aku....yg selalu isi masa aku...walaupun..kekadang letih nak melayan kerenah sorng2..tp dua2 kanak2 comel nie...mmg best!!!
Wishing u all e best....balik Msia nnt...leh jumpa lagi..lepak kat Kuala Perlih laa kita noooo.....makan ikan bakaq...cicah ayaq asam...pergghhh....meleh ayaq lioq....

Comments

Popular Posts