Baru terperasan...

Raya puasa dah lama berlalu...dah nak masuk raya haji dah pun...last week...aku baru terperasan...yg aktiviti aku satu hari dlm bulan posa aritu...rupa2nya...berhasil...punya lah lebam aritu..saja2 jer laa g buat ucapan kat Sinar.Fm..sebabnya..masa borak ngan shida (junior masa sek. menengah) yg juga merupakan salah seorng penyampai kat Sinar.fm...kat kalo kot2 terpilih..dpt air kat udara..n diorng akan hantar brg2 secara PERCUMA..saya ulangi..PERCUMA ye tuan-tuan dan puan-puan..jd x pernah2 buat...aku isi gak ler form tu...

Diorng keluarkan ucapan aku...10 September, 2009...aku baru tau..last week...hehehe...boleh x??? walau pun...xde rezeki jd pengirim bertuah...tp ok gak ler...tersiar ucapan tu...yg aku rasa...sorng family aku pun x notice...hihihi....x kisah ler kan ;)

nie link yg memuatkan...hasil usaha aku mengisi borang kurang dr 10 minit ok...
www.sinar.fm/komuniti/perantauan/sampai.asp?mypage=6

Comments

Popular Posts