Wednesday, November 18, 2009

Guruku....

In English class...when she was 4 months pregnant....

Jumaat lepas, aku berkesempatan melawat Mualimah aku.....Dalia...cikgu arab aku nie baru jer lepas melahirkan anak kedua...baby tu namanya Sama' ( sin min alif hamzah) yg bermaksud langit....baby tu sgt comel n cute...kakaknya pulak..pulak menjadi attention seeker...asyik meragam..maknya cakap...jeles ngan adik baru...slalu jer aku dengar org bercakap mcm gini..kalau dpt anak yg kedua...sebelum yg sulung tu boleh adjust...mesti dia manja lebih :) Yg sulung nama Lena....nama org arab nie..mmg satu2 jer...Mak Dalia pun ada..all e way from Egypt utk membantu apa2 yg perlu..tp utk sebulan sahaja...sbb Dalia masih ada 4 org lagi adik yg masih bersekolah..borak2 ngan Untie..terkejut...beliau ada 10 org anak...kagum sungguh...Subhanallah...relax jer untie...caya laa....
Mmg happy dok tengok org menimang anak...aku turut happy utk diorng...akan smpai masa...giliran aku lak ;) jd kengkawan..tolong laa berdoa gak utk aku....InsyaAllah...x cepat..lambat laun smpai gak masanya...kan..kan :)
Sementara tu....kita happy utk org lain dulu......................Alhamdulillah

6 comments:

Heida said...

Tomeinyer baby arab ni...

Hidung mancung tu..kulit pink...comeynya massya"allah"

durra abd razak @ kocikin... said...

Mmg tomei laa Daa...mata biru tau..ikut maknya... :)

Neny said...

aku doakan semoga impian ko tercapai. Amin.

durra abd razak @ kocikin... said...

Thanks neny...meh peluk skittt.... muaaahhhh :*

Wan's Family @ Southampton said...

Durra, InsyaALLAH rezeki itu pasti ade,ALLAH tau masa yg terbaik utk kita. meanwhile ENJOYYYYY dulu puas2;)
Iman: Kami doakan aunt durra n family dilimpahkan rezeki!AMIN.

durra abd razak @ kocikin... said...

Iman dan ummi Iman,
Time kasih banyak2 for e thoughts :) INsyaAllah....