Kisah dlm hutan...

Semenjak dua menjak nie..aku mendapat jangkitan satu siri baru kat TV...mula2 aku xde laa nak amik pot sgt siri nie..sbb aku rasa sama mcm reality shows yg lain...aku pernah dengar siri nie dr mula2 smpai UK...baru2 nie jer baru berpeluang nak tengok..skali tengok..terberkenan laa pulak...hihihiihi...

al-kisahnya...diorng tempat kan sekumpulan celebrity kat dlm hutan kat Australia...(tp xde laa hutan belantara mana pun...ala2 mcm resort kat dlm hutan...xde laa tetiba pak belalang keluar dr celah2 belukar tu..kan..kan) siap ada kolam yg cantik mcm swimming pool lagi :P cumanya...diorng2 ni tido kat luar laaa...tu pun..tido kat atas pangkin...eh betul ke spelling nie..hehehe...hentam saja laa labu ;)

celebrity tu..ada yg penyanyi..pelakon..chef, pengacara, x-boxer etc...glamour model pun ada...jd diorng nie pakat2 duduk dlm hutan..pastu ala2 mcm Survivor pun ada..pastu kena buat ujian..yg mcm Fear factor tu...makan ulat..etc...geli2 laa gak...kemudian seperti reality show yg lain..mesti lah ada drama..kasi taruk perencah skitt...gaduh2...pastu baik2 balik..gaduh balik..hehehe...dan last but not least...kena laa ada yg kena vote off...skali lg...duit org ramai diperlukan utk memastikan tuan empunya siri boleh membuat siri baru next year ;) yeeaahhh....gamak2 rasa x leh tahan 'kesusahan' dlm hutan tu..leh laa jerit " I'm Celebrity, Get me Out of Here!!!"...please...

tp aku suka..lama gak aku x layan reality show nie..semenjak ada kembar Jedward tu kat dlm X-Factor..naik mual+muak nak layan ok..mujur dh kena tendang pun..tp minat aku kat X-Factor..dh hancus..dr mula2 pun xde minat sgt..kuikuikui2..yg leh layan nnt next year...Britain's Got Talent lak ;) apa2 pun...aku x vote..aku cuma tukang tengok...xde kejo den nak buang duit..hihihi...baik beli ice cream makan...ada gak pekdahnya...

p/s: entry kali nie..merapu raban..hehehe...cara2 utk menghabiskan masa depan TV yer tuan2 dan puan2..cik2 sekalian ;) how to pass time laa kiranya nie...

Comments

Popular Posts