Mcm dlm freezer....


Semalam mcm mana laa leh lupa nak bukak heater yg ala2 manja tu...jenis economy laa kononnya...tp berfungsi hanya selepas jam 12 mlm..pastu kena tutup pg tu..dan panasnya smpai ke mlm.....cumanya kalau bukak waktu lain...mmg xde respond apa2....meter letrik jer jalan...huhuhu...haru sungguh laaa....skrng nie...aku mmg mcm duduk dlm freezer..eh freezer pun x sesejuk nie aku rasa.......dh ler skrng bawah 5 celcius....aku rasa mcm nak kejung pun ada...walaupun ada laa heater backup yg comel tu...tp...kena letak betul2 kat sebelah...tu pun..xde rasa panas mana..rasa mcm nak masuk dlm heater tu jer....baju dh 3 lapis..lilit selimut lagi...pkai kasut eskimo+ stokin lagi....adusss........sabar jer laa...mujur laa umah besar kotak jer...Alhamdulillah..ada gak umah kan...hehehe

Aku mmg suka duduk UK nie....serasi ngan jiwa...tp bab winter jer...jiwa jd kacau skitt....skitt jer laa...hehehe...kul 8..matahari baru kuar....tu pun ala2 shy-shy cat gitu...kul 4 ptg...dh gelap..masuk maghrib...tp kalau sapa2 nak ganti puasa tu...mmg laaa masa yg serasi...hehehe...jgn lupa kengkawan...next year...kita berpuasa masa peak summer...yeaahh....kul 4 pg..dh naik matahari...kul 9 mlm baru maghrib....jd sape2 nak dtg jalan2 masa UK...kalo bulih..sila laa jgn dtg waktu winter ye...nak tengok salji pun..x berbaloi...baik g Swiss..Austria...sini salji pun..ala2 ciput jer....especially kat belah area aku nie...unless nak lepak kat Scotland..berbaloi gak :D

apa daaa aku merepek pasal sejuk2 nie....kepala pun sedikit beku...hehehe....apa2 pun..itu lah namanya betapa canggih dan hebatnya ciptaan Maha Esa....

P/S; x sabarnya nak tunggu summer....yeaaahhhh....i miss u summer...Oohhh summer...miss u sooooo much!!! x sabar nak ditch baju tebal2 tu...dan bergaya dengan baju2 summer yg very refreshing itu!!! pastu kita berBBQ.....yeaaahhh.....Olllaaaaa......

Comments

princessGarnet said…
meh la berbbq ke cambridge plak, chewah ;)

Popular Posts