Saturday, February 27, 2010

Menghitung hari........

Entry kali nie pendek jer.....dlm happy mood...sbb x lama lagi...aku akan dpt jumpa org2 yg aku rindu...yeaahhh.....kejap jer masa berlalu..pejam celik..pejam celik...diorng pun dah nak dtg sini...aku seboleh2nya...x nak laa tunjuk perasaan excited tu sgt....tapi apa leh buat....mmg aku excited!! hahaha....tadi buat persediaan serba skitt utk sambut org2 kesayangan aku nie..g city centre...n membeli belah....antaranya beli winter coat utk diorng...beli duvet...beli bantal...beli sarung duvet....etc....

Hopefully, perjalanan diorng nnt selamat...InsyaAllah....lagi satu yg aku x sabar....akan bermula laa satu lagi journey...yg nie...mmg aku purposely reserved utk event kali nie.....tunggu smpai diorng smpai...semoga apa yg dirancang akan berjalan lancar...Ameen.....x dilupakan...mcm2 mak neka yg aku pesan...hehehe.....

3 comments:

Aida Narina said...

amboi2..ni family from malaysia datang keeee? bestnyaaaa :)

durra abd razak @ kocikin... said...

hehehe....segan i tau...kuikui...rombongan chek kiah naik mai nie ;) cant wait!!!

Anonymous said...

Salam kak wa. Bila diorang sampai sana? :)