sila laa mendengar kata suami...

Pengalaman naik budget airlines selain AirAsia...agak meletihkan gak laa....mujur laaa mlm sebelum tu...tido kat ngan Gatwick...jd pagi2 buta dh terpacak kat depan airport tu...leh terima gak laa lagi...sbbnya...mak aaiiii....punya laaa panjang que nak check in...rasa2 mcm nak amik borang UPU masa dulu2..beratur kat depan pejabat pos Alor Setar...dekat 1 jam gak laa baru smpai depan counter...smpai tinggal lagi 1/2 jam nak boarding...apa daaa easyjet nie...kasi laa buka kaunter banyak skitt :P kat sini..tabik kat AirAsia sbb senang nak check in...terminal pun besar...xde nak que panjang2 nie...tp nak complaint banyak2 pun x leh..kata naik budget airlines..hehehe...kalo nak best..naik laa BA ker..Lufthansa ker..Qatar ke...nak best lagi..amik business class ke..hehe...senang...xde panjang2 beratur...kan..kan..kan..

sebabkan kekalutan melanda daa..aku x sempat nak g toilet...breakfast ala2 rushing...skali bila nak take off...hmmm....biru gak laa muka den nie...lagi skitt..nak passed out..aduss....Alhamdulillah...situasi masih terkawal...lepas dh g toilet tu...fuhhh lega!!! baru laa muka kalo toreh ada darah...iskkhh...nie laa 1st time pengalaman naik kapal terbang..rasa mcm nak pengsan...abang aku pun jem..hahaha...dia pesan banyak kali dh..suh g toilet dulu sebelum depart..tu laa laa akibat org yg degil :D

Bila nak landing...scenery banjaran Alps yg cantik giller tu..Subhanallah..betul2 memukau..lupa dah pasal nak pengsan mula2 td....cuma aku duduk kat aisle...xleh nak snap gambo..tp lg ok..leh aku kuar masuk toilet ngan aman...hehehe....

Alhamdulillah..kami selamat smpai ke pokan kecik yg dh 2 kali jd host utk Winter Olympics nie haa...bgtahu kat mak aku...mak aku leh kata....been there...done that...adeh...iyo laa mamaku sayang..mujur mama bg 'restu' mai sini...yeaahhh...kebetulan ngan mulanya gak Winter Olympics 2010 kat Vancouver..for e next 4 days...keje aku...layan winter games...dlm bahasa yg aku x faham...x kisah laa...mujur ada access internet...jd routine aku leh laa berjalan seperti biasa ;)

Comments

Popular Posts