Monday, April 26, 2010

Alahai...

Tup tap tup atp....Tinggal 11 hari jer lagi nak nak pindah nie...adusss....brg banyak lg x pack nie...Panic??!!! huarghhh.....badan lak semakin 'lembab' pergerakan nya...buat keje skitt...dah semput/mengah..sakit pinggang etc..ramai pun x bg aku lasak sgt...especially my abang...sayang gak diorng kat aku ye...hehehehe ( gumbira+terharu..isk..iskh)......semangat mmg tinggi menggunung...betul laa org kata...selagi x last minutes...mmg susah nak bergerak...last2 esok kang baru kelam kabut...hehehe...tp kes aku nie...xleh laa nak last minutes...kang yg naya..my abang laa...aku jd pemerhati jer laa kalo waktu tu...dgn harapan..kengkawan dpt membantu :) echewaah...

pokok depan rumah tengah berkembang...sayang pulak nak tinggalkan rumah cute nie..penuh kenangan & nostalgia...echewaah...huhuh...sbb rumah baru nie...xde pokok2 kat depan rumah...ada main road jer...nak kira keter/bus lalu-lalang boleh ler...sabo jer laa kan...kalo x pindah...x selesai masalah gak...waktu summer best aa umah nie...waktu selain dari tu...especially winter...mmg terasa nak pindah sgt2...hahaha...mmg dlm dilema...final decision..mmg kena pindah!! hehehe...

apa aku merepek daaa ptg2 mcm gini......entry kali nie...entry merapu merangkap...MALAS nak mengemas brg2 rumah...brg besau x banyak..nie brg2 yg ala2 kecil2an...yg kalo dikumpulkan..leh tahan banyak gak laa...so far..baru berjaya masukkan dlm 5 kotak...ok laa...aku ingat nak clearkan brg2 dapur...semoga Allah permudahkan urusan perpindahan nie...InsyaAllah..Ameen :)

4 comments:

Min said...

semoga Allah mudahkan urusan durra dan suami...

durra abd razak @ kocikin... said...

Min,
TQVM...InsyaAllah :)

iman said...

kalau kami ada kat sana, nk je iman seklrg tolong angkat barang terutama sofa baru yg lawa tu. hehe. Take care k.wa n bro. bad. Moga selamat semuanya,ameen..

durra abd razak @ kocikin... said...

Thanks abi iman....
cian kat iman nak angkat2 brg...hehehe...bila nak mai sini?? leh laa lepak kat sofa comel kami tu nnt...mesti iman suka :D