Willkomen....

Arinie....masuk hari ke-4 kat umah baru....Alhamdulillah...settle dh urusan rumah lama...huhuhu...kalo rasa rindu...leh jer jenguk2 kejap umah lama....hmmmm....umah baru nie...mmg tengah amik feel utk adapt.....nak adjust tu kekadang amik masa skitt...especially...dulu x duduk tepi jalan...jd kena get use to it org kata...biasa2 kan diri dengar bunyi keter/lori...bas..etc yg kat jalan tu....huhhuhu...but i like e extra spaces.....more space to roam...bunyi mcm umah besau jer...wakaka...walhal...besaq skett jer...skeettt jer...

Internet pulak....pakai yg temporary dulu...sementara dpt yg permanent...mcm x biasa lak...omputih UK terutamanya mmg lembab bab service mcm gini...14 working days!!! haiyaaa...cheeessiin....sabo jer laa...nak bebel akan kelembapan diorng nie...aku dh letih bebel dh entry2 yg sebelum nie....sapa rasa2 nak merasa...mai laa dok sini n deal ngan diorng...leh tahu tahap mana lembabnya diorng...tp bab menyaman...laju giller ok!

Rumah nie...brg2 serabut lagi..kotak banyak yg unpacked lagi..aku pun x larat nak mengemas...my abang pun..kesian dia...letih...leh kata 80% bab pindah nie...beliau yg uruskan...jd bit by bit laaa bila aku rasa ok...aku buat...kalo x...lepak2 jer laa dulu...

Hari nie...mak mentua n adik ipar aku...sampai sini...they are our first guests kat Lowmans House nie....please excuse our messy house....nama pun baru pindah kan ;) belum ada plan lagi nak g mana/or bawa diorng g jalan mana lg...kalo iyer pun...dekat2 jer dulu...till then...........

Comments

Popular Posts