Apalah susah sgt...

Kisah kelembapan..x pun...kisah betapa x effecientnya org putih nie...especially british nie...mmg x habis2 kalau aku nak citer...terutamanya kalau berkaitan dgn services....hari nie...lagi sekali aku bengang...jadi bola ping-pong lagi :P best gak main ping pong...dulu2 petang2 lebam kat tempat keje lama aku tu...aku join sekali pakcik2 tu main ping pong....meriah!!! eh..back to main issue here....

Akku nak bukak account bank..jadi semua dokumen2 aku dh ready...pergi laa branch yg kat dlm area Uni...beratur dekat 15 minit...minah tu cakap...xleh bukak account on e spot...ok..aku ok lagi..buat appointment utk hari jumaat laa kalo gitu (sbb diorng ada bg notice...available appointment hanya pad ahari jumaat)...so aku cakap nak booking laa hari jumaat tu..minah tu cakap...kalau nak buka account hari nie...leh g ke branch kat city centre..leh buka terus/walk in without any prior appointment...OK...kami pun terus ke city centre....tunggu lagi kat 1 jam...bila smpai giliran...TAK BOLEH...kena buat appoinment gak...DUH!!!! katanya..utk minggu nie..diorng dh bukak 52 bank account utk student...hmmm...x nak duit ker???? APALAH SUSAH SGT....hiisshhh....budus+mengong...

so to make e story short...esok...aku punya appointment...kalo x leh gak bukak...mmg nak kena boom laaa bank tu...hehehe...SEKIAN...

>_<

Comments

Popular Posts