London revisited...

Uncle Nadir tengah usha catalog basikal....saya...hehehe...malu lak...minum time... ;)


Uncle Nadir & me...


Mama saya lak tersuka lebih...hahahaha....sabo jer laa...






sehari sebelum terima tetamu dari Bristol iaitu uncle itik n aunt wan datang...mama n abah saya bawa saya g London...utk jumpa dgn Uncle Nadir...mcm biasa...amik parcel khas dari Malaysia yg tok n wan saya kirimkan utk kami :D yeaahh....kali nie...saya join sekali...sbbnya...mama cakap...saya dh besar skitt...n nak train saya supaya esok2 nak jalan jauh2 skitt...saya dh biasa...hehehe...nak gi jauh mana laa agak2nya tu kan ..mama saya tengah train saya nak g boxing day laa tu :P sabo jer laa...hahaha....



Xde g mana sgt London tu..mcm biasa abah n mama saya...mmg suka jalan2 cari makan2 kat Bayswater/London tu..apa lagi..dumplings n dimsum kita!!!! selain tapaw subway halal tu....x lupa...tapaw skitt lauk dr Malaysian Hall...lepas tu...kami lepak kat bilik hotel uncle Nadir kat Kensington..sambil2 saya minum susu..diorng borak2...pasal basikal...utk makluman semua..Uncle Nadir punya hobi baru ialah lumba basikal....so..citer pasal basikal laa...ooh yaa...abah saya...mama saya n uncle Nadir nie...childhood friend...the Bangians!!! jd diorng kenal dari kecik2 lagi...what a small world...kan...oraitss....next month...g lagi...nak buat birth cert n passport saya...kang x buat...jadi British laa pulak kang ;)

Comments

Popular Posts