Moga Selamat...

Kisah spec aku dh nak masuk entry ke-3 dah nie...hehehe....punya laa obsess ngan spec...nyawa tu...especially kalo nak mengadap laptop lama2...pulak nak baca tulisan kecik2 n rapat2...huhuhu...mmg WAJIB laaa...skrng terpaksa pakai spec Kecemasan yg powernya..power aku mula2 pkai spec..bayangkan laaa...akuleh pakai paling lama 1/2 jam..sbb semua benda aku nampak cembung..pening..pening...

Selasa~xde appointment yg available..so kena g Rabu

so Rabu lepas...aku g buat eye test...bayar GBP15...mujur laa optician tu baik hati (sbb dia seorng Muslim Canadian lagi) n dia pass aku utk result kat mamat Muslim gak...so..aku rasa selesa & x terpaksa utk kena buat spec kat situ...kalo laa kena ngan minah salleh yg sombong itu...adeeh..malas gue nak layan...

Rabu mlm tu gak...aku scan..email ke adik yg paling effecient..mek ken...dgn semua requirements yg perlu utk spec tu...

Khamis~ Mek ken g Ikwan Optician kat PKNS Bangi tu...kedai spec feberet aku..dari dulu lagi..n tempahkan utk aku....caya laa mek ken...

Jumaat~ Ptg td...spec dah siap...n within budget...cumanya..aku xleh nak order yg spec leh tukar jd warna gelap mcm sunglasses tu mcm Esprit aku yg lama...sbbnya..glasses jer..dh RM450..so tu tunggu next time laa...kes2 urgent nie..xleh nak demand sgt...

Sabtu (esok)~InsyaAllah...Mek Ken akan postkan...guna khidmat Post Malaysia...aku harap..smpai dgn selamatnya..Ameen....

Comments

Popular Posts