its been a while..........

Assalamualaikum semua.....
lama betul aku menyepi dr blog nie....ntah hapa yg aku buat bznyer smpai nearly a month tidak meng'up-date'....lots of thing happened...mostly good things...Alhamdulillah...hehehe....n now we are in 'negara hujan batu'...for a short break...perghh...aku sendiri kagum ngan diri sendiri...kerana almost 3 years aku duduk jauh dr family ku terchenta....a pat on my back....ecehehce...

seminggu dh berlalu....masa bergerak mcm ala2 citer fast n furios...zoooomm!!! ahaaa....so far...eating list kitorg...Alhamdulilah...banyak gak termakbul...to name e fews...yong tau foo, satay, seafood, nasi arab kat cyberjaya tu pun dah settle...cendol..d banyak lagi...ngenegne...bunyi mcm kebulur jer kan...hahahahaha....oraits...kena sambung kelija...balik cuti pun...sv aku bg kelija gak...hahaha...x kasi chance langsung...taaaaaaaa

Comments

Popular Posts