Thursday, July 7, 2011

7.7.11

1st Baby Mek Yah n Shafik (photo : pinjam dari FB ayah nyer)





Memperkenalkan..........sepupu terbaru Muhammad Haikal..........jeng..jeng...jeng





Alhamdulillah.....selepas budak comel nie mcm suka sgt dok lama2 dlm peyut ummi dia..siap kasi extend 7 hari lagi dari yg sepatutnya...huhuhu......kasi induce pun....little princess nie xmo gak kuar lepas seharian ummi dia dok dlm labour room...last2 jam 3 pg esoknya...budak kecik nie....selamat melihat donia utk pertama kali....dgn berat 3.6kg...bambam!!!..lega ummi nyer :)



last2...7.7.2011......Welcome to the world little one!!!!!



ohhh yer...baru aku tau...rupa2nya...7.7.1975 gak 1st time mak ayah kitorng jejak kaki kat bumi UK gak ...ayah aku baru bgtau...hehehe

welcome....welcome...cik NUR IRDINA MAISARAH...........

7 comments:

Anonymous said...

Tahniah Mak Long? Hehe..ade kawan sama baya dengan Haikal..putih melepak macam ummi dia..
Saya insyaAllah menghitung hari juga ni..sekarang dah 37 weeks...
Saya tau berita ni semalam petang, kebetulan ada meeting kat ofis Mek Yah.
Takut pun ada sbb dah 6 thn tak bersalin.
Dah ada nama nanti announce ye..
`Anis Azhar Rahman`

Heida said...

Tahniah, comeynyerrrr.....budak ni. rasa nak g cubit2 jer...

FAHMI said...

adakah mengikut langkah pakciknya yang tak nak kuar dari perut ibu tersayang jugak? tak leh kalahkan pakcik dia..4 kg.legend.hahaha

durra abd razak @ kocikin... said...

Anis,
congrats...kita doakan awak selamat dan dipermudahkan segala urusan...Ameennn

Ohhh nama baby tu...: Nur Irdina Maisarah.... ^_^

durra abd razak @ kocikin... said...

Daaa....
bambamkan...hehehe...rasa nak picit2 jer pipi tu...g ler umah mak aku...mek yah pantang kat situ jer....

durra abd razak @ kocikin... said...

Pakcik Arief...
hehehe....4kg sape leh lawan...huhu...besau x hengat!!! mujur ler dh besar...x jadi besau gak...hikhik...apa cerrr......

princessGarnet said...

oo comelnya..
haikal bila lagi? hehehehe