JiGsaW Puzzle








Pernah korang rasa or terpikir yg hidup ni mcm jigsaw puzzle x? aku skrng nie....mmg rasa minda aku skrng sebijik mcm jigsaw puzzle...sana lopong...sini lopong...belah sana nampak kelabu asap...sini nampak gelap jer...aisehhhh..pulak tu...buat puzzle yg 10 ribu keping!! kecik2 jer......serious pening beb!!! hahaha....tapi aku mcm biasa...sentiasa memujuk hati dan perasaan gundah gulana....there will be a bright light at the end of tunnel one day...one fine day!!! InsyaAllah.....buat masa nie....lepak2...n biarkan jer laaa sana sini lompong.....esok2....mesti jumpa puzzle yg molek2 fit utk ruang yg lompong tu...apa kebenda laa yg aku merepek nie...hahahaha....





kes lompong2 nie....buat aku terpikir "Hidup nie umpama jigsaw puzzle....kita nampak lompong...x muat...bila sesuatu yg kita x rancang terjadi...tapi towards the ends....bila dh dpt cari puzzle yg sesuai...baru nampak keseleruhannya"....hehehe...giller x kena kan ;) hentam saja laaa labu....

oh yer...aku pun x tau asal usul benda alah nie....utk info lanjut...jigsaw puzzle.....oraits....

Comments

Popular Posts