Friday, August 26, 2011

Terpaksa...

Sakit belakang? pinggang...e whole body is aching???? Yeahh.....tu yg menghantui aku skrng...apart from sitting and looking at laptop screen for hours....apart from 'wrestling' with our munchkin...especially during bath..pakai diapers..baju...fuhhh....semuanya tu...mmg memberi 'sumbangan' besar kepada apa yg aku alamai skrng....

Tapi....salah aku gak ler....lepas baca kat SINI...oh yeahh....i need to change my life style....bukan life style yg ala2 happening x tentu hala tu yer kengkawan...yg membawa kepada kemurkaan Allah.....maksud aku...aku perlu lah mengaktifkan diri balik...utk BERSUKAN...yakni...sukan peberet aku yg dh lama ku tinggalkan...yakni SWIMMING...rupa2nya...sgt elok....utk mengelakkan kesakitan di badan ku ini...haisshh...naper ler...aku x buat yer....bz benor ker...hehehe...xde bz..saja buat bz bz jer kan..kan...ntah hapa2...hikhik....

selain mengelakkan sakit2 tu semua....added bonus...mendapatkan semula 'athlete body' yg aku dok ada selama nie...(PERASAN!)....figure masih sama...cuma ada sedikit penambahan lemak di bahagian yg patut xde lemak...hahaha...pepaham sendiri yer...ooh yer...jgn lupa...sila jaga postur badan...kita buat ler ala2...mcm dlm citer bangsawan omputih tu haaa....duduk kena tegak...jalan tegak..tido tegak...kalau boleh setegak pembaris!!!

till then......selamat maju jaya utk diri sendiri.....

No comments: