cant get it out of my mind!!!

mmg x dapek nak luahkan ngan perkataan...rasa jantung mcm kena stabbed pun ada....smpai skrng jelas n terang lagi bersuluh....image yg hanya tengok x smpai 1 minit tu....menyesal pun ada sbb tangan nie gatal nak bukak video tu....tu laaa....kalo x tahan hati..x kuat hati...jgn bukak!!kan dah menyesal.....

sadisss.....sgt2 sadisss....dgn harapan...video yg diorng tunjuk tu....ala2 mcm CGI n bukan video yg sebenar...mesti korang pelik kan apa yg aku merepek nie kan....ingat malas nak tulis entry nie....tp dr siang td...smpai nak masuk tgh mlm...kepala aku nie....xleh nak delete image tu....huwaaaa.....sayu dan pilu...menusuk di kalbu ku ini....nampak jer mcm macho..hehehe...tp xleh blah....

nak tau apa kebenda yg aku dok potpet kat atas nie....kisah budak umur 2 tahun dr China yg kena langgar n xde sapa pun amik pot...tu pun mula2 aku baca dr status fb kengkawan yg sgt concern...tetiba lak tergerak hati nak tengok video tu...adussss.......x smpai half way video...aku terus off....sadis...geram...sedih sgt2 pun ada....bila aku cuba bayangkan...kalau laa yg terjadi tu...anak aku...huwaaaaaa.....smpai ati org/manusia buat mcm tu....xmo percaya tu kejadian benar...huwaaaa

tu x masuk kisah...student kat Sarawak g kelar baby dia sbb bf xmo terima....budus tahap cipan!!!! tp aku rasa cipan lagi bijak dr student tu...for sure!!!! buat aku rasa malas jer nak bukak fb tu....ramai sgt yg suka letak photos...citer2 sadis mcm gini....aku tahu...ramai yg bertujuan nak bg ingatan pd org ramai...or geram...tp aku yg bukak fb tu...leh jd mood swing lepas tengok status2 kengkawan nie haa...x masuk lagi kisah...bergaduhg laki bini etc...tu pun nak citer ker kat fb...adeeehhhhh.......lantak korang ler labi.....jgn libatkan aku sudah...letih nak layan...hahahaha...oppss....citer laa yg boleh bikin org lain ceria ker apa ker...letak ler gambar bunga ke...reunion ke...makanan ker....keter ker...apa2 yg comey2.....nie bikin hati gua panaaasss jer....opppsss.....

ok laa...aku harap lepas aku kuarkan apa terbuku dlm kepala n hati....harapnya...aku dpt peace of mind lepas nie...janji ngan diri sendiri....'tolong lah jgn buka lagi video2 yg sadis gini'...bikin hati wa sedih aaaa......dan dan...rasa nak g China..pi tembak jer org yg dlm van tu....ngan motorist tu...semua laaa yg terlibat....haissshhhhh.....tolongggggg......

oraitsss....

Comments

Neny said…
aku skrg mmg x tgk la video2 yg boleh buat aku sedih esp. yg melibatkan baby/kanak2. Tak sanggup ko...mengganggu emosi aje. Yg video campak baby dlm longkang, paling aku x sanggup!
oohhh mmg dlm keadaan ko...lagi lah x elok tengok mcm2 gitu...semua kena tengok yg positif jer...masa aku ngandungkan Muhammad...aku siap ada poster gambar baby yg cute2...aku dok tengok tiap2 ari...citer ke berita sedih..terus aku off...

mesti kakak2 baby excited kan nak dpt adik :D ko take care yer neny...

Popular Posts