Bila.....ia melanda



Suka aaaa wording kat atas tu......cilok dr fb member...hehehehe...Bebila keserabutness melanda....apart from mengadu to Him...aku sgt suka baca benda2 yg positif...bercakap benda2 positif dgn org2 yg positif...pendek kata...mau buang jauh2 laaaa ito ion2 negatif yg bisa mengganggu gugat keharmonian otak ini...hehehe...ok x aku susun ayat....Walaupun skrng ni....seboleh mungkin aku cuba menjadi manusia yg positif...tp aku bukanlah seorng Gaban...atau seorng Superman...dan super hero yg lain....ada masa letih gak laa otak nie....nak cantum2kan Ion2 positif tu utk 'fire' itu iron negatif....



So far, reaksi aku much better dari zaman 'darah mendidih sokmo'alaaa...dolu2 laa kan....But once in a while....perasaan negatif tu dtg gak...tetambah bila keletihan tahap gaban melanda.n keje yg bertimbun2 yg x tau bila nak habis tu....plus2 masalah2 remeh temeh domestik lain yg melanda....ada gak rasa down kejap...pastu bila jumpa mereka2 yg positif....secara x langsung...mereka telah mensuper chargekan ion positif itu kepada diri ku ini...Yeaaayyy...



Tapi betul lah....bila balik umah...tengok muka 2 org Insan yg tersayang tu....ilang jap kerungsingan tu...tetambah MH yg semakin galak berkomunikasi serta suka buat gaya acrobate yg ala2 org kuat tu...hahahahaha....



Conclusion: Aku hanya insan yg lemah..... :)

Comments

FAHMI said…
iron ke ion?hehe
hahaha....ok gak kan...letak iron baju tu kat kepala...kan..kan...hahaha...mmg sah ler...kepala ting tong ^_^
Anonymous said…
hehe..biase la once in a while..bukan sokmo
tu laa kan chek Yaya...kena gak downs skali sekala..lepas tu baru leh Ups balik kan...kan..kan

Popular Posts