Wednesday, December 14, 2011

Mak aaaiiii...bersawang!!

Assalamualaikum semua....

hehehe...sori ler masa yg terhad...smpai bersawang blog gue nie...tp ada org baca ker...hikhikhik....mmg 2-3 menjak...sibuk jer memanjang...sibuk apa? mcm2 laa punya sibuk..x sibuk pun...buat2 ler sibuk...hehehe...sapa kata jaga anak x sibuk? OOooiii sibuk OOo...tetambah budak tu dh makin aktif...ada jer idea kreatif yg dia dok usahakan...hehehehe...atas permintaan kaum family kat Malaysia....aku akan rajinkan diri mengupdate kisah MH utk tatapan diorng kat sana....bukan aku saja2 nak syiok sendiri tau sbb ada anak...org lain lagi ramai anak...hehehe...tp sbb atas special request diorng...selain citer pasal apa yg berlaku kat sekitar tempat aku...aku akan masukkan gak ler kisah anak aku....dlm kadar seminima mungkin...tp padat....mcm mana tu yer ;)

so welkem back to myself....hujung tahun 2011 dh nak smpai dh....kejap jer dh nak masuk 2012..kan..kan...how time flies...especially when ur having such a great time...walaupun ada masa...Ujian Alah bagi tu...bisa memeningkan kepala dan tercabar akal fikiran...tp itu ler namanya hidup...chess...ayat jiwang lak...hikhikhik...layankan jer laaa yer aku nie yg tengah 'kejung otak' sbb kat sini...suhu mcm dok dlm peti ais...huwaaaaa......baju kalo x 4 lapis...x sah!!! jalan dh mcm penguin...sbb banyak sgt layers...hahahaha....apa2 pun...syukur.... :)

okies...selamaaattt aaaa

No comments: