In progress...

ooh yaa...kisah oh dapurku terbakar telah aku letak dlm previous entry....jd selama sejak kejadian tu...smpai ler Rabu lepas (18hb Januari)...dapur ku yg putih bersih tu...leh ikut tema lagu MJ..Black or White...hehehe...dari Rabu yg lepas....dapur kitorng sedang dlm proses 'baik pulih'...agent rumah dh hantar unit bantuan khas utk baiki dapur tu...

So Rabu....pakcik tu...dia buat kerja kecil2an lagi...kikis sana..buang sini...tarik situ....tapi...semalam...kira kami sekeluarga terpaksa 'melarikan' diri dari rumah..sbb x tahan nak hidu bau cat...urrgghhh...yg sgt kuat itu..maka kami membawa diri ke Bournemouth..kebetulan ada hal kat situ..alang2 jom laaa kita g ronda2...cuaca yg rainy n windy..smpai jer Bournemouth..terus tukar jd sunny...wpun terasa kesejukannya...but it was a nice day...for a short day trip...

Jumaat...arinie...dtg org lain lak...proses pasang cabinet baru ngan fan extractor yg hancur tu...hehehe....so...mlm nie..itu budak kecik..kembali ke bilik tidurnya semula selepas 4 mlm lepak ngan kitorng....sbb bilik tido cute beliau jd dapur sementara kitorng...tinggal lampu jer skrng yg nak kena tukar....tu kena tunggu next week pulak....ooh da x lupa...bill2 pembaik pulih...huhuhu...part yg x baper nak best...sekian...

Comments

Wahhh..bakal dapat kabinet dapur barulah ye ni. Sempat tak untuk dijadikan birthday present ko 27hb ni.. Tang bill tu, yelah, tak dapat dinafikan, nothing comes for free. Nanti dah siap sume amiklah gambonya ya, bende baru ni seronok dikongsi sama-sama.
Take care Durra.

~Chah~
Chah...
sorry...ntah mcm mana...ko punya komen tetiba ilang...huhu..nie aku copypaste dr notification email..

Oohh nnt aku letak gambar dapur 'baru; aku yg x baper baru tu ;) so boost skit aku punya motivasi nak mencuba masakan2 terbaru...cheche..mcm rajin jer kan...hehehe....esok aku balik Msia..aku panggil ko dtg umah..masak special punya laa..InsyaAllah..ahaks...

Popular Posts