Thursday, June 28, 2012

Kuatkah...


Ohh yer....aku bukannya seorang yg kuat...supercool atau pun xde perasaan bila mcm2 perkara/ ujian yg berlaku...bak kata ramai yg mengenali diriku..masih lagi boleh tersenyum...siapa tahu..dlm senyum ada tangisan dlm hati kan???.pastinya...ramai berkata...aku kuat..supermom..superwoman bla bla bla...tapi bila pilihan yg tinggal...adalah BRACE URself...n moving forward is the only solution you have...serta berbekalkan minda yg sentiasa selalu dipositifkan (berkawan2 dgn org2 positif sgt2 membantu).....haaa...itu ler yg aku buat pun....aku pun x sangka...dulu aku nie...sgt2 ler emo..sgt2 ler penyedih org nya...hati mudah sgt tersentuh...tapi...lepas 4 tahun..yup after 4 years...mcm2 berlaku dlm hidup....ini ler hasilnya...cara aku tengok life pun sgt2 berbeza dari dulu....mcm mana??? itu kena ada sesi sembang2 baru leh kuar citer...ahaks....

apa2 pun...Alhamdulillah...dgn segala kurnianNya...

notakaki: genap 2 purnama...aku tiada teman terbaik utk berborak..bercerita...mengadu..dgn suara jer pun leh hilang segala keserabutan......Al-fatihah...miss u mama...bagaikan mimpi...

4 comments:

Neny said...

"adalah BRACE URself...n moving forward is the only solution you have...serta berbekalkan minda yg sentiasa selalu dipositifkan (berkawan2 dgn org2 positif sgt2 membantu)"

SGT SETUJU!!!!

durra abd razak @ kocikin... said...

(^_^)

imansyifa' said...

Kami doakan kejayaan kalian di sana!!..

Khazzeayat said...

Kak Durra,

Seperti firman Allah,
"Tidak dikatakan berIMAN seseorang itu selagi dia tidak diuji oleh Allah".

---maka dengan kenyataan Allah itu akan menghiburkan jiwa dan hati bahawa Allah menguji hambaNya yang berIMAN dengan ujian yang banyak dan berat.

Semoga kita tergolong di dalam golongan yang beriman.