Xde keje....



Last 2 weeks, mmg xde keje...n weather pun sgt x lah memberangsangkan..seperti jua minggu nie...masih musim tengkujuh (sini pun ada musim tengkujuh ye kawan2..huhu..)...jadi...aktiviti luaran sgt terhad...plus jaga MH kan yg sihat on n off itu...maka nurse beliau yg setia nie...curi2 masa...menyibukkan diri...virtual window shopping...n telah tertangkap...benda alah nie President Pump Pot Vacuum Jug Stainless Steel Interior 3.0L ...yg aku pun x tau bila masa nak guna...sbb leh tahan besar...maybe kalau ada jamuan kecik2..berguna lah hendaknya...x perlu bancuh 5, 6, 7 8 kali..kalau tekonya kecik...(teringat masa meeting kat tempat keje lama aku dulu...lebih kurang ler benda alah nie...dok meeting apa ntah...berjam2..1/2 hari!! adulaaa...sgt rugi masa )

Kesnya....sbb masa picnic family day tu...aku terberkenan ngan benda nie lepas tengok kawan2 yg ada benda nie...dgn cuaca yg sejuk bangat/ angin kuat...air teh tarik yg diorng letak dlm benda alah nie...leh panas giller wpun lepas 5 jam.....plus..aku pun mmg suka bangat benda2 stainless steel nie...buktinya...ada 4 tong sampah stainless steel kat umah yg sgt cute nie...huhuhu...asal ada ruang..aku letak...hohoho...jd lepas usha benda alah tu...tanya serba sedikit ngan diorng...balik buat research..buatan German..stainless steel 18/10..bla bla bla..maka terhasil lagi pembelian yg aku sendiri x tau...jd aku labelkan..pembelian sbb cuaca hujan yg elok utk buat air panas...hahahaha.....lepas bertungkus-lumus membida dlm ebay...maka berjaya memiliki thermos catering yg brand new nie...bawah harga 1/2 dr brand new...Rezeki..Yippeee!!!

Comments

Popular Posts