Kenapa?

Askum semua...harap semua dh settle into Raya Haji mood lak...hehehe....

Kekadang aku tertanya2 gak..naper aku mcm ala2 rajin gitu nak update..or citer2 kat blog nie...bukan dapat duit pun dok bercerita n berkisah (sbb blog aku bukan utk tujuan komersial) lebih pada sosial...ahaksss.....ye dak...hehehe...tp lama2 lepas aku pikir2 kan...nie kot antara sbb aku berblog:

1. konon2 nak trace kisah2 terdahulu...boleh belek2 balik bila2 boring ker...rasa nak check apa yg telah berlaku sebelum2 nie ker...

2. isi masa lapang...fuh..bunyi mcm banyak betul masa kan!!!

3. luahan perasaan...chewaah...pada aku...one method for stress reliever...bila2 rasa jem ker...angry ker...tension ke...happy pun boleh gak...apa2 ler yg boleh...

4.suka-suka....

Sekian....gua nak balik makan...lapo!!

Comments

Popular Posts