MC lagi...

Askum n morning semua...wahhh bunyi mcm ceria lain mcm jer kan ;) well..well..well..aku baru jer semangat waja nak ganti puasa semalam..dpt ler sehari berganti semalam..sekali balik ptg rumah petang semalam, tekak macam susah nak menelan. Perit toksah citer..

Sekali check, sudah dapat tonsillitis lak.adus..dalam bahasa mudah bengkak tonsil..mmg cobaaan betul musim2 sejuk gedi mcm gini, last 2 week, satu rumah domam!! lotih akak comel nie nak mengurus rumah n berjaga malam n mata pun dah jadi adik beradik panda..thanks for a series of sleepless nites n i urgently in need e most effective eye cream..any suggestion people??? buat masa nie makcik Clinique eye roller n eye cream xde memberi kesan yg dicita2 kan..huhu...lari topik sudah!!! so apa2 pun jom telan lozenges n paracetemol..n minum air bebanyak..kalo jumpa gp pun..aku rasa dpt nasihat yg mcm gini jer..buat penat jer chessss (aku dh tercall n dpt appointment n pikir2 balik kang doktor tu bagi nasihat jer..aku CANCELkan jer..hahaha)...sedikit lebih kurang ler situasi dlm mulut aku ...hasil check up sendiri ...


Macam biasa...moga diriku terus tabah...Ameen

p/s : sakit tu penghapus dosa...Alhamdulillah..

Comments

Popular Posts