Opocot!!!

Semalam, tengah aku dok usha2 buku kat rak buku...opocot mak engkau!!!!!! mujur buku x jatuh atas kaki aku.....


aku tenyeh2 mata aku...kot ilang lepas 5 saat....'dia' masih di situ...tenyeh lagi sekali..bukak mata...ada lagi..dengan gagah beraninya aku..chewaah...pergi dekat2...pastu tengok kaki 'dia'...sekali dia pusing daaaa...opocot mak engkau...ini betul betul...bukan cobaaan....iras sket2 ngan adik beradik ju On tu..phewwww....

hehehe...rupanya..awek jepun tengah tekun main games daaa....fuhhhh.....lega...lagi pun tengah2 siang rambang kan...dah dah...g sambung baca buku tu..mmg confirm mata aku terbutang besar lepas jumpa awek jepun tu (^_^)  tu ler..korng suka sgt tengok citer2 mcm gitu...aku x suka...hehe..serious x suka..aku suka citer yg isap darah ala2 jiwang gitu..x stress otak ni..jiwang lagi ada laa...hahaha...apa aku ngarut da...

Comments

Popular Posts